duminică, 2 ianuarie 2011

Bilant 2010 pentru Bacaul pe Net

Asa cum v-am spus, urmeaza sa fac un bilant pe blog legat de ce s-a intamplat in anul ce tocmai a trecut, dar si ce planuri si dorinte am, in legatura cu Bacaul pe Net.

In primul rand voi face un top 5 al celor mai interesante si captivante articole/postari de pe BPN din punctul meu de vedere. Nu m-am orientat dupa numarul vizualizarilor ci dupa importanta, impact.

Locul 1 : Explozie puternica intr-un bloc din Bacau!
Locul 2 : Serbarile Timisoreana
Locul 3 : Spectacol caritabil pentru Mihaita - "Glasul Inimii" - Buhusi.
Locul 4: Lecturi Urbane - Editia a II-a - Colegiul National "Vasile Alecsandri"
Locul 5: Zilele Bacaului 2010

Continui cu o scurta recapitulare a pozelor facute de mine si postate pe Bacaul pe Net. Cu ocazia asta, va mai amintiti si subiectele pe care le-am abordat.


Stiu ca anul 2010 a fost un an greu pentru romani, din punct de vedere economic, dar totusi a fost unul bunisor. Sper ca anul viitor sa fie mai bine pentru toti!
Daca e sa vorbesc despre blog, sper ca in 2011 lucrurile sa se schimbe putin, in bine. Imi doresc ca un numar din ce in ce mai mare de vizitatori sa citeasca Bacaul pe Net in fiecare zi. Imi doresc sa fiu prezent la cat mai multe evenimente si sper ca in 2011 vom vorbi mai mult si despre problemele sociale, despre oameni. Am cateva idei pentru promovarea, pentru schimbarea si diversificarea blogului, insa le veti afla la momentul potrivit. In general, ideea e ca lucrurile se vor schimba in bine.
La final, doresc sa va urez un an linistit, implinit, in care sa fiti sanatosi si fericiti dar o viata cat mai usoara din punct de vedere economic! La multi ani !

2 comentarii:

La multi ani, si sper sa realizezi tot ce ti-ai propus!

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!