luni, 13 decembrie 2010

Poze Lecturi Urbane Bacau - editia a II-a - Colegiul National "Vasile Alecsandri"


Astazi, 13 decembrie 2010, a avut loc Lecturi Urbane Bacau, editia a II-a. Asa cum v-am mai spus si aici, de data aceasta proiectul a avut loc pe licee, si nu pe tot judetul, asa cum a fost la prima editie.

In Colegiul National "Vasile Alecsandri" actiunea a fost organizata de doamna profesoara Ramona Mocanu, Cezara Dragodan, Ioana Oprea si Adrian Bita, adica eu. Au participat aproximativ 50 de elevi si 5 profesori care au citit in holul central si in internat. Au fost donate aproximativ 30 de carti, impreuna cu semnele de carte personalizate. Semne de carte s-au dat si profesorilor in cancelarie, dar si celor de la secretariat. S-a citit in pauzele de la orele 11:00 (pauza mare), 12:00 si 13:00. Reactiile din partea profesorilor si a elevilor au fost bune si nu au fost rautati de genul : "Ia uite-i si pe astia cum citesc ei sa se afle in treaba!"

Le multumesc in numele meu si al celor doua fete alaturi de care am lucrat, doamnelor profesoare Ramona Mocanu si Lidia Blidariu, dar si Danielei Ghicajanu, pentru ajutorul dat. Pot spune ca a fost o editie reusita, avand in vedere vremea de afara dar si perioada Craciunului in care ne aflam, o perioada in care, parca nici adolescentii nu-si mai gasesc timp si pentru altele.
P.S.: S-au dat si bombonele, ca sa creasca pofta de citit! :))

Pana data viitoare (Primavara), pofta buna in continuare la citit!


5 comentarii:

Pacat ca am fost atat de putini! :(
A iesit foarte bine, insa! :)

pai la urmatoare editie faceti sa fie si mai bine :D

Sa speram ca asa va fi Iulian! :)

Eu cu Vlad mai mult am ras in alea 15 minute din activitate :))

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!