marți, 10 mai 2011

Vreme ploiasa astazi in Bacau

Astazi am azit primul tunet din an, cred. Foarte multe persoane s-au bucurat ca a plouat, pentru ca aerul a devenit mai proaspat, mai respirabil, pentru ca ajuta vegetatia in procesul de crestere si pentru ca s-a pastrat o temperatura medie. Ei bine, tututor ne mai place cate o ploaie din cand in cand dar trebuie sa fim foarte constienti in ce oras traim, in ce tara traim. Cel putin, in judetul Bacau situatia arata cam asa: la nici 10 minute de ploaie puternica uriasele gropi incep a se umple cu apa iar asta incurca foarte mult pietonii care prefera sa circule pe jos. Pe trotuar nu poti sa mergi pentru ca sunt balti, iar daca oricum mergi, risti sa fii stropit de catre masinile ce trec in viteza pe sosea (cam toate). Singura solutie ar fi sa dam cateva mii de euro pe un autovehicul, dar cum traim in tara in care traim...suntem constienti ca pentru multi acest lucru ramane la stadiu de vis.

In alta ordine de idei, voi ce preferati sa faceti pe timp de ploaie. De obicei vremea ploioasa va strica programul sau sunteti flexibili si gasiti un mijloc de scapare? Eu unul sunt impartit: cateodata imi place sa ies, cateodata imi place sa fac activitati in propria-mi locuinta, fara a mai iesi din casa.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!