luni, 14 martie 2011

Mister Paint: Japan Spring + o parere personala

De cand am deschis categoria Mister Paint pe blog, chiar am vrut sa postez si desenul de mai su s, ce reprezinta primavara japoneza, in viziunea culorii, asa cum puteti observa si in imaginea de mai jos.
Este o simpla coincidenta si totusi vreau sa trimit si eu toate gandurile bune catre cei devastati de catastrofa din Japonia. Cu toate ca acest popor este foarte inteligent, muncitor si perseverent si se vor pune pe picioare, nu putem sa negam faptul ca asta este cu adevarat o catastrofa.
Ce ma enerveaza pe mine este faptul ca se profita de aceste subiecte pentru a se face reclama. Pe foarte multe pagini web ai sansa sa gasesti cate ceva despre acest lucru, indiferent ca este vorba doar despre un link, un steag al japoniei, un articol sau ceva si mai mare. In televiziune si in presa scrisa se intampla la fel. Cred ca, desi stiu ca oamenilor le pasa si poate chiar nu gandesc in modul asta, am ajuns sa gandim si sa tratam totul ca pe un mijloc de a ne atrage venituri sau alte beneficii. Unii vad asta ca pe o calitate. Eu o vad ca pe un defect.

2nd FOTO : travelbbb.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!