sâmbătă, 2 octombrie 2010

Concert Vita de Vie - The Stage - Pseudoinvitatiile


Printr-un concert cu intrare libera, inteleg ca toti cei care vor sa vina la concert o pot face. Ei bine, cei de la The Stage au avut alta parere, in legatura cu concertul celor de la Vita de vie. Cu o saptamana inainte de concert, ii puteai vedea pe toti fanii Vitei de vie cum se agita. Ma intrebam care e motivul acestei agitatii. Ei bine, am aflat ca se poate intra la concert doar cu invitatie. Totul bine, pana in momentul in care realizai ca nu poti face rost de invitatie decat daca aveai pe cineva care putea face acest lucru pentru tine. Nu inteleg de ce mai spui ca e concert moca, daca trebuie sa te strofoci mai bine pentru o invitatie, cu toate cu ai "pile". Pun pariu ca ieri, in clubul The Stage, mai mult de jumatete din public erau rude. Sunt sigur ca nu e vina celor din trupa. Ei au venit, au cantat, si-au luat banii si au plecat. E vina celor din conducerea pub-ului. Eu preferam mai mult sa dau 20 de lei pe un bilet, decat sa imi dea in nas raspunsul : "Nu mai avem invitatii!".

2 comentarii:

invitatiile nu s-au luat cu pile. nu ai de unde sa stii ca au fost rude pe acolo, din moment ce nu ai fost. toata ideea a fost, din ce mi-a spus cel care a dat invitatiile, ca au vrut sa restranga putin treaba, sa nu fie balamuc. iti dai seama, ca din moment ce e intrare libera, vita de vie, multi fani. ar fi fost aiurea. in orice caz, imi pare rau pentru tine ca nu ai fost, dar nu vorbi pana nu stii sigur despre ce e vorba. :)
si nu, nu sunt ruda. si totusi, am primit invitatie. :)

Observ ca esti fana Vita de Vie. Eu am precizat ca cei de la The Stage au fost de vine. Am spus, mai bine plateam 20 de lei sau cat este un bilet, decat sa alerg dupa invitatie...

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!