duminică, 1 august 2010

Scoala de Agenti de Politie "Vasile Lascar" din Campina : Festivitate - Promotia 2010

Sambata am fost plecat in Campina. Ce am facut acolo? Ei bine, am fost sa il vad pe fratele meu si sa il sustin intr-un moment important. Este vorba despre Festivitatea Scolii de Agenti de Politie "Vasile Lascar" din Campina, unde a fost prezentata promotia 2010. Am facut si o serie de poze pe care va invit sa le vedeti. Ce parere aveti de viitorii nostri politisti? Eu sunt increzator in ei.











3 comentarii:

foarte frumos.kt imi doresc sa port si eu uniforma aceea.....

imi doresc din toata inima sa ajung akolo

aveti grija ce va doriti pt k s-ar putea sa vi se intample...

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!