duminică, 1 august 2010

Bacaul Pe Net- pe Talent Irosit.com


Astazi am aparut pe talentirosit.com. Defapt, nu eu, ci blogul meu. Ii multumesc mult lui Cristi Juverdeanu care, desi are retineri in ceea ce priveste acest blog (si in mare parte ii dau dreptate) a povestit despre un numar de bloguri noi din Bacau, printre care si al meu. Mai puteti vedea acolo inca doua bloguri care, pot spune cu mandrie ca au fost create cu 50% la indemnul meu. Este vorba despre Juvetele Negru si Tipul Din Umbra . In alta ordine de idei iata ce a scris Cristi despre Bacaul Pe Net :
"slabă decizie. Este vorba de un blog proaspăt, are vreo 2 luni din câte am reuşit să îmi dau seama şi pune evenimentele din Bacău. Recunosc că, ocazional, îi citesc pe kristofer şi pe inimabacaului, dar numai atunci când au altceva de scris decât evenimente de prezentat. O tentativă de genul ăsta o mai are megabacău şi încă vreo doi care încet, încet s-au lăsat de blogărit. Fără o nişă proprie, pe lângă cea a evenimentelor, organizatorii nu-l vor apela niciodată. În primul rând este nevoie de trafic şi de cititori proprii."
Pot spune ca in mare parte are dreptate. Deocamdata este un blog bazat doar pe informatii, in mare parte despre evenimente. Sunt constient de asta si promit ca asta o sa se schimbe in viitor. Sper sa va ofer articole cat mai bune si mai personale.
In orice caz, multumesc inca o data Cristi !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!