duminică, 8 august 2010

A fost Let's Bike It Bacau...


Desi a reusit sa stranga un numar mic de participanti, prima editie a evenimentului de tip eco Let's Bike It Bacau s-a dovedit un succes in ceea ce priveste cartarea de gunoaie. Iata ce crede unul dintre participantii la acest eveniment:

Bacaul Pe Net: Stiu ca astazi ai fost si tu prezent la Let's Bike It Bacau. Ce parere ti-a lasat prima editie a acestui eveniment eco?
Tipul din Umbra: Sincer sa fiu, am o parere foarte buna in ceea ce priveste intreaga actiune de astazi, cu toate ca ma asteptam sa avem mai multi voluntari implicati.
Bacaul Pe Net: De ce crezi ca au fost prezente doar 7 persoane la prima editie? Este de vina proasta informare a publicului, ora intalnirii prea matinala? Crezi ca biciclistii din Bacau ar prefera o colectare a gunoiului din spatiul urban si nu in spatiul rural?
Tipul din Umbra: Cred ca nu s-a facut destula publicitate acestui proiect, cel putin eu nu am vazut prin oras sau pe blogurile bacauane nimic care sa instiinteze oamenii. Cel putin eu am scris un post despre "let's bike it" , insa blogul meu neavand o mare notorietate...Chiar eu, sa fiu sincer, am aflat cu 2 zile inainte.
Bacaul Pe Net: Multumesc si o seara buna in continuare!
Tipul din Umbra: Merci la fel!








FOTO : Zic si Eu Ceva...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!