joi, 22 iulie 2010

Orasul Bacau - Video By Mihai Enasel (OZN)

Zilele trecute m-am decis sa ma loghez pe contul de Youtube ( lucru pe care nu l-am mai facut de mult) si sa caut video-uri la care obisnuiesc sa ma uit. In general ma intereseaza artistii necunoscuti, din afara si din Romania, care chiar au talent si care te fac sa urmaresti clipul pana la capat. In afara de muzica, ma mai uit si la video-uri informative din : stiri, tehnologie, evenimente, etc.


Astfel, in urma cu doua zile un utilizator mi-a atras atentia. Este vorba de Enasel Mihai zis si OZN. Am vazut pe canalul lui de Youtube un video interesant despre orasul Bacau. Mi-a placut foarte mult montajul si faptul ca a reusit sa surprinda niste imagini reprezentative pentru Bacau. Feedback-ul videoclipului este unul pozitiv si multi comentatori marturisesc ca sunt plecati de ceva timp din orasul lor natal si ca acest filmulet le-a trezit dorul de casa, pe unii chiar i-a facut sa planga! Va invit cu placere sa il vizionati si voi:


1 comentarii:

Multumesc pentru aprecieri!

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!