marți, 24 mai 2011

Mai facem ceva cu Insula de Agrement? (Foto Baraj)

Stiu ca ati mai auzit asta, stiu ca v-ati gandit si voi. Poate ca imi veti spune ca nu vin cu nimic nou, ca situatia este cunoscuta. As vrea sa vorbim putin de Insula de Agrement din Bacau. Ce vad eu in acest loc? Vad multe concerte, multa distractie, multe activitati in aer liber, vad apa, vad barci, vad terase frumoase, oameni de treaba...vad multe. Unele din aceste lucruri se intampla deja, la altele mai e de lucrat.

Acum un an sau doi daca nu ma insel, exista un proiect (nu stiu unde si din partea cui) cu Insula de Agrement. Respectivii oameni doreau din acest loc un fel de mini-port de lux, cu tot ce presupune acest lucru. Voi ce credeti? Mai e posibil un astfel de lucru in Bacau, in Romania? Eu unul, nu prea cred...

In alta ordine de idei, iata cateva poze facute in zona barajului de la Insula de Agrement. Enjoy!































2 comentarii:

Zici "mai e posibil" de parca ti-ai dori sa se intample...eu unul nu vreau asa ceva.Imi place insula asa cum e.XD

Gandul meu personal era mai mult pentru o "educare" a insulei in mai multe privinte si mai ales spre o educare e anumitor persoane de acolo. Imi place foarte mult naturaletea ei si nu as vrea sa se schimbe:)

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!