marți, 21 septembrie 2010

Concert Andra si Connect-r in Arena Mall


O data cu lansarea noilor brand-uri in Arena Mall Bacau, Andra si Connect-r au tinut astazi un concert prezentat de Daniel Buzdugan. Cum vi s-a parut? Eu sunt de parere ca Arena Mall ar avea nevoie de concerte mai dese, ca in anii trecuti. Bacauani se bucura foarte mult de ele si vin in numar foarte mare, ca si in cazul de fata. Mie mi-a placut Andra. Desi a avut probleme cu sunetul, artista a continuat sa cante si sa roage oamenii de la sunet sa rezolve problema, doar pentru a presta live. Asta face diferenta dintre un adevarat om de muzica si un farsor. Si nu ma refer la Buzdugan....Aveti mai jos un colaj cu poze.

5 comentarii:

pustiule, atentie la unghiuri si mi-ar fi placut sa citesc un comentariu mai amplu , nu doar o informare....

da stiu a fost super am fost acolo chiar am luat si autograf de la connecte-r si andra a fost super am stat linga scena si chiar ma chemat si pe scena andra a fost cea mai tare si connecte-r a fost super dar numia k folosete aceiasi replica ca cik am fost cel mai frmuos public si cel mai admirabil eee in fine concertu a fost super iar dansatori lui connecter mumosi raw mai ales banana super de frumos abia astept urmatoru concert

Anonim 1 : Nu am avut o pozitie deloc buna si cum era multa lume, nu puteam sa caut alta...

Anonim 2: Eu chiar am auzit ca amandoi, in loc de "buna seara Bacau" au spus "buna seara Bucuresti" :))

fac un spektacol....uauuu...amandoi!!!

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!