vineri, 1 iulie 2011

Criticati.ro fara Ionut Avram !

Ionut Avram, unul dintre cei doi detinatori ai blogului criticati.ro a renuntat la a mai scrie. Nu de tot, ci doar pe blogul pe care a scris timp de un an. Jurnalistul si-a motivat decizia prin urmatoarele cuvinte:




"Eu sunt prea ancorat in politic si administratie, in vreme ce amicul meu isi doreste si altceva. Ceva ce nu este in acord cu viziunea mea despre site. Poate ca are dreptate si nu mai pot observa corect ceea ce doresc sa citeasca oamenii. S-or fi saturat bacauanii sa citeasca despre politica, despre ceea ce le influenteaza viata de zi cu zi. Pozitiv si negativ. Poate ca am si eu partea mea de dreptate…Or mai exista si cititori cu toti neuronii care doresc sa citeasca si altceva in afara de retete de fasole cu ciolan ori sa numere firele de par din zona inghinala a vreunei vedete pisi. Poate mai sunt si oameni care isi doresc sa vizioneze si altceva decat poze cu gropi, copaci doborati de vant sau aspecte din viata de zi cu zi a orasului. Eu inca mai cred ca avem si bacauani inteligenti care stiu ca viata de zi cu zi a orasului este influentata de politicieni."



Criticati.ro va merge mai departe prin Doru Potoroaca. Ionut Avram va continua sa scrie, insa pe alt blog, numit fermapolitica.ro, blog ce a intrat si in Divanul AdBlog in locul criticati.ro. Noi le uram multa bafta amandurora si sper sa ne demonstreze ca o despartire nu inseamna neaparat o decadere a unui proiect ci crearea unor proiecte noi de succes si imbunatatirea celor existente!

1 comentarii:

El e si proprietarul pub-ului Rock it? adica mi se pare cunoscut :).

Trimiteți un comentariu

Originals.ro - Magazin online cu adidasi, haine si accesorii
© Bacaul Pe Net 2010 - 2011 - All rights reserved!